לא רק האו"ם • גם ממשל אובמה חיבר דו"ח נגד ישראל

דוד לזר 1 Comment on לא רק האו"ם • גם ממשל אובמה חיבר דו"ח נגד ישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממשל אובמה מצטרף לדוח של הוועדה לזכויות האדם של האו"ם המגנה את ישראל ובדוח שחיברה מחלקת המדינה האמריקאית נטען כי ישראל משתמשת בתנאי מעצר מחמירים ובצפיפות יתר ועושה שימוש לא הולם בנוהלי המעצר של עצירים ביטחוניים, כמו כן ישראל פועלת להרס והחרמה של רכוש פלסטיני, הגבלה של חופש הביטוי, ההתכנסות, ההתאגדות ומגבלות חמורות על חופש התנועה של פלסטינים בתוך השטחים ומחוצה להם.

בנוסף יש התייחסות בדוח להיתקלויות של הפלשתינים עם תושבי יהודה ושומרון ונמתחת גם ביקורת חריפה על התושבים היהודים בשטחים שנטען כי הם פועלים באלימות נגד הפלשתינים.

מנגד ארצות ברית הודיעה כי העובדה שהפלשתינים הגישו לבית הדין הפלילי הבין לאומי בהאג מסמכים המקדמים תביעה נגד ישראל לא יועילו לאיש וושינגטון מתנגדת לכך נחרצות.

גם בירושלים מתייחסים לצעד הפלשתיני וממשרד החוץ נמסר כי זהו ניסיון פלסטיני לעשות מניפולציה על המנגנונים של בית הדין ולהפוך אותם לכלי פוליטי, אנו מקווים אומרים בישראל שהתובעת בבית הדין לא תיפול למלכודת הזאת.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מתי תבינו שארה"ב שונאת אותנו כל העולם שונא אותנו… "הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב"… אבל למי אכפת יש לנו את השם ששומר עלינו. צריך שכל היהודים שבתפוצות יעלו לארץ הקודש במהרה לפני שעוד אסונות יפקדו אותם שם בין הגויים צמאי הדם האלה…וכמובן שכל מה שהשם עושה זה רק כדי לעורר אותנו לתשובה!